Ny vinjett

Så där, nu fick jag dit den efter en hel del motgångar.
Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig för jag skulle byta bakgrundsbild också, men det ville inte redigeraren. Efter en hel del surfande efter en förklaring har jag kommit fram till att det verkar vara ett vanligt problem. Så nu får det vara tills vidare. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om vinjetten, den ser ju nog lite "hemgjord" ut jämfört med den förra. Å andra sidan var det ju meningen att ha en egen, personligare bild. Jag tror den får duga ett tag. Om den nya bilden krånglar till uppladdningen av sidan och inte sitter där den ska får ni gärna meddela mig! På min egen dator, med Chrome browser fungerar det som det ska. Jag vet att i mobila iOS 5 på iPad fungerar det inte som det ska. I och för sig visas bakgrunden överhuvudtaget inte i rätt format på den. Uppdatering till iOS 6 borde lösa det problemet.

Kommentarer

  1. Ååh, vad fin den blev, och heimlaga är alder fel :)
    För mina tankar till Elsa Beskows värld...
    Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Elsa Elsabeskow är ju heller aldär feil. :)

      Radera
  2. Jättefin vinjett, så fin och personlig. Bakgrundsbilden är ju bra så byt inte den fast jag vet att man blir less på sitt eget och vill göra om då och då. /Annelie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg