Kalas

Tack alla ni som kom ihåg mig på min födelsedag! Det är ju en bra start på veckan att få kalasa lite. Dessutom blev det godsaker över så nu har jag kylen full med kakor som jag kan smaska på resten av veckan. Måste kanske se till att få någonting annat gjort också... Jag borde göra en lista och ta en sak i taget, annars yrar jag bara runt från en sak till en annan och ingenting blir klart. Jag har svårt att prioritera och när jag börjar med något tycker jag ofta att jag prioriterat fel och sen lämnar jag det på hälft.
Ofta glömmer jag hela grejen för en tid.
På det sättet har man fort tiotals ogjorda saker och en stark känsla av att läget inte alls är under kontroll...

Kommentarer

  1. Tack för kalaset och titten på djuren! - Malin

    SvaraRadera
  2. Glädjen var på min sida och djuren gillar alltid uppmärksamhet :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg