Tovade julklappar

Här är julklappsverkstaden i full gång. Jag vill påminna alla som ännu funderar på att beställa, att gärna meddela så småningom. Det gäller speciellt alla som tänker sig större saker, som t.ex. tofflor och vantar. Jag måste nämligen beställa ull och då vill jag helst beställa allt på en gång, så jag får rätt mängder och färger utan överdrivet stora fraktkostnader. 
Så hiskeligt bråttom är det inte ännu, men det lär ska bli det i något skede. Jag vill också påminna om att man gärna får komma med egna önskemål, utbudet är på inga vis begränsat till de saker som finns till påseende under Produkter. Som exempel kan jag nämna en beställning på en älg med kalv. Det blir en rolig utmaning. 

Herden på bilden hör till en julkrubba jag håller på med som bäst. Skägget är gjort av Ullis ull, och doftar därefter. Doften gör ju herden bara mera genuin, fniss.

Kommentarer

Populära inlägg