Årets näst sista dag

Ett år går så fort. Alltför fort. Det känns som jag alldeles nyss satt och skrev om året 2012 i ett nötskal och nu är det snart dags att summera 2013. Först ska jag nog ändå låta det ta slut. Vi ska fira nyårskvällen med middag med bästaste vännerna, det ska bli skoj. Sedan får vi se vad det nya året för med sig. Jag kommer i alla fall att ta itu med nya tovningsprojekt.
Jag ska prova på en för mig ny teknik och sedan blir det förhoppningsvis fina grejer av helt annat slag än härtills. Det ska bli spännande, jag kan knappt vänta på att få böcker och material som jag beställt. Jag är minst lika otålig som ett barn på julafton.

En av de få goda sakerna med den här evigt långa hösten vi har, 
är att hönsen kan gå ute och picka utan att frösa stjärten av sig.

Kommentarer

Populära inlägg