Aftonsol


Den som följt bloggen sedan begynnelsen vet att jag är svag för solnedgångar. 
Allt blir så fint i kvällssolen. Till och med den gamla, glesa laduväggen.


Det börjar bli svårt att hitta nya bildvinkar, eftersom jag för det mesta går till samma ställen.
Undrar hur många liknande bilder jag lagt upp redan...


Det finns väldigt mycket rönnbär i år. Vissa säger att det betyder snörik vinter, medan andra säger att rönnen inte orkar bära två tunga laster och att det därför blir snöfattigt. Jag misstänker att rönnbären i verkligheten inte har någonting att göra med snömängden.


Än ser man inte mycket av "ruskan", men den kommer väl sakta men säkert.



Det var så fin måne i går, så man fick lust att yla. 
Jag lät ändå bli för att inte skrämma fåren från vettet.




Kommentarer

  1. Ja, fint har ni. Och jag tänker att det är lika fint nu i oktober! Gles panel med solstrålar som skiner igenom är även jag svag för bland mycket annat ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just nu är här grått och trist, men ska trots det försöka få ihop till ett inlägg snart!

      Radera
  2. Oj vilken inspirerande blogg du har. Måste läsa mer en annan dag. PS! Gillade verkligen din brudklänning :).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, trevligt att du gillar bloggen och brudklänningen! :)

      Radera
  3. Uppdatera! :)

    H. Pia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg