Jag är tillbaka!

Det var länge sedan! Snart sex år sedan sista inlägget. Kommer inte ens försöka dra igenom vad som hänt under de åren, utan börjar från där vi är nu. Jag har övervägt att återuppta bloggandet en längre tid, men har inte gett mig tid. Nu känns läget rätt och jag har också flera praktiska skäl till att börja blogga igen. 

Sedan hösten 2021 studerar jag till artesan med inriktning hantverksinstruktör och till studierna hör "oman osaamisen esittäminen", vilket bör göras i form av en blogg där man redovisar för sina projekt och framsteg under studietiden. Nu råkar det ju sig så att jag redan har en blogg, så det känns onödigt att starta en ny. Jag dammar av den gamla istället. Det här betyder att mina inlägg framöver till stor del kommer att gälla hantverk, keramik och konst i olika former. Det blir säkert också en del tankar kring framtida verksamhet, som kurser, klubbar o.s.v. Den som är intresserad får gärna hänga med! 



Kommentarer

Populära inlägg