Att blogga eller inte blogga, det är frågan?

Bloggning har jag haft många åsikter om, och inte enbart positiva sådana! Under det senaste årets gång har tanken på en egen blogg ändå allt oftare dykt upp och nu har jag tagit det stora steget att skapa en. Orsakerna är många, bl.a. tycker jag om att skriva och fotografera och vill få användning för bilderna som samlas på hårdskivan men aldrig visas åt någon. Vi har ju också en del bekanta som inte alls är insatta i jordbruk och djurskötsel, men intresserade ändå, och då tycker jag det här är ett bra sätt att berätta vad vi riktigt sysslar med, när man så sällan hinner träffas. Jag har också funderat på hur jag skulle kunna marknadsföra mina tovade saker och annat smått och gott.
En blogg är ju inte någonting man tvingas läsa, så den som inte är intresserad eller tycker om ens stil, behöver ju inte återvända. Därför tycker jag inte att man behöver känna sig "tyrkky" för att man bloggar. Någon kanske har avvikande åsikt, och det är helt okej. Jag hoppas i alla fall någon kan få ut någonting av mina kåserier!

Kommentarer

Populära inlägg