Tovade klappar.

Nu när julen är förbi tänkte jag passa på att göra lite reklam inför nästa jul. På det viset är jag för en gångs skull ute i god tid... Jag ville inte lägga upp bilder på mina projekt innan jul, för att respektera julklappstystnadsplikten. Nu räknar jag med att klapparna är utdelade och öppnade.


Här är älgen och älgkalven jag skrivit om.



Halsband i brunt och örhängen i olika färger.



Broscher i olika färger och former.


Ett gäng gungande tomteflickor.


En mera jordnära färgvariant av den blåröda tomteflickan.


Två par vantar med dekorationer.


En ängel med krulligt hår. 
Tack till Ullis som bidrog med sina fina lockar! Nu har jag förstås inte gått och klippt från hennes rygg för att göra ängeln, utan ullen är tagen till vara i höstas vid klippningen.

Det var en del av grejerna jag gjort, jag kommer också att uppdatera under "Produkter".
Ni får gärna komma med förslag och önskemål. Jag kommer att börja göra påskdekorationer så småningom och har också en del andra idéer som jag skall testa. 
Till slut en bild på gänget som inspirerar och motiverar mig mest! Tovis syns inte, hon står antagligen vid foderbordet...




Kommentarer

Populära inlägg